"Справжня суть виховної роботи...
полягає зовсім не у розмовах з дитиною,
не у безпосередньому впливі на дитину,
а ... в організації життя дитини"
А.С. Макаренко
Школа- це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а
повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу відбувається так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя. На сьогоднішній день в школі склалася система виховної роботи, яка на принципах гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи, спадкоємності поколінь забезпечує здійснення національного виховання, спонукає до утвердження педагогіки особистості, сприяє формуванню в учнів навичок самоосвіти, самоаналізу, допомагає учням розвивати індивідуальні здібності, творчі задатки, самовизначитись та самореалізуватись.
Мета виховної роботи Гостромогильського НВК:
- виховання свідомого громадянина України, який поважає історичне минуле свого народу і толерантно ставиться до культурних та національних здобутків інших народів; - набуття молодим поколінням соціального досвіду, успадковування духовних надбань українського народу; -формування в молоді особистісних рис громадян української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, трудової, екологічної культури; - створення умов для соціалізації учнів, утвердження їх як особистостей.
Завдання виховання
- формування особистості – патріота України, який усвідомлює свою належність до сучасної європейської цивілізації, підготовлений до життя і чітко і чітко орієнтується в сучасних реаліях;
- виховання особистості демократичного світогляду й культури, яка не порушує прав і свобод людини, з повагою ставиться до традицій, культури народів світу;
- забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів;
- формування покоління, яке здатне навчатися впродовж життя;
- створення й розвиток цінностей громадського суспільства;
- відхід у процесі виховання від уніфікації, від орієнтації на «середнього» вихованця;
- формування в учнів національної свідомості, людської гідності;
- виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження й зміцнення їхнього фізичного та психологічного здоров’я;
- розвиток у дітей та молоді творчих здібностей, підтримка обдарованих дітей і молоді.
Зміст виховної системи Гостромогильського НВК
Сучасний зміст виховання підростаючого покоління Гостромогильського НВК базується на науково обґрунтованій системі загальнокультурних і національних цінностей та якостей особистості:
- ціннісне ставленні особистості до суспільства і держави;
- ціннісне ставлення особистості до людей;
- ціннісне ставлення особистості до природи;
- ціннісне ставлення особистості до мистецтва;
- ціннісне ставлення особистості до праці;
- ціннісне ставлення особистості до себе.
У закладі проводиться багато загально шкільних виховних справ: лінійки (зокрема тематичні), свята, конкурси, акції, круглі столи, диспути, спортивні змагання, експедиції тощо.
Гостромогильський НВК має і свої традиції: щороку проводяться традиційні свята: квітів, урожаю, осінній бал ,зустрічі випускників (проводиться у першу неділю лютого), новорічні свята та інші. Також у школі проводиться ряд інших виховних справ: акції, ігри, конкурси з різноманітною тематикою, яка цікавить учнів сучасного навчального закладу.
Нормативно- правова база виховної роботи
За інформацією КВНЗ КОР " Академія неперервної освіти
Методичний порадник : організація та зміст освітнього процесу у 2016/2017 навчальномуц році: інформаційно-методичний збірник / за заг. ред. І. Г. Осадчого, О. В. Чубарук . – Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2016.
Нормативно-правове забезпечення виховної роботи в навчальних закладах
Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання підростаючого покоління
Методичні рекомендації щодо фізичного виховання підростаючого покоління
Методичні рекомендації щодо художньо-естетичного виховання підростаючого покоління
Методичні рекомендації щодо еколого-натуралістичного виховання підростаючого покоління
Методичні рекомендації щодо підготовка підростаючого покоління до дорослого, сімейного життя
Методичні рекомендації щодо професійної орієнтації та допрофільної підготовки підростаючого покоління
Методичні рекомендації щодо здорового способу життя та фізкультурно-спортивної роботи з дітьми та учнівською молоддю у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році
Перелік програм виховної роботи, рекомендованих МОН України та науково-методичною радою КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»
Методичні матеріали
Кiлькiсть переглядiв: 798